ویتامین زیست

تغییرات کتاب زیست برای کنکور 1402

امسال علاوه بر اینکه تغییرات زیست کنکور 402 رو ارائه کردیم، تغییرات زیست کنکور 401 رو هم روی همین برگه نگه داشتیم و تغییرات کتاب زیست برای کنکور 403 رو هم پیشاپیش ارائه دادیم تا یک بانک تغییرات از کتاب زیست شناسی کنکور توی سایت ویتامین زیست داشته باشیم.

بهترین و دقیق ترین مدلی که میشد تغییرات کتاب درسی رو ارائه داد ویتامین زیست معرفی کرد. کوتاه، مفید و واضح. حالا میتونی تمام چیزی که باید از تغییرات کتاب درسی زیست شناسی بدونی رو اینجا بخونی… .

تغییرات کتاب زیست برای کنکور 1402 نسبت به کنکور 1401:

کتاب درسی زیست شناسی در مقطع دهم برای کنکور 1402 نسبت به کنکور 1401 تغییراتی داشته است.

داوطلبان کنکور 1401 برای مطالعه ی کتاب درسی زیست شناسی باید از کتاب درسی دوازدهم چاپ 400، کتاب درسی یازدهم چاپ 99 و کتاب درسی دهم چاپ 98 استفاده می کردند.

اما داوطلبان کنکور 1402 باید از کتاب درسی دوازدهم چاپ 1401، کتاب درسی یازدهم چاپ 400 و کتاب درسی دهم چاپ 99 استفاده کنند.

بنابراین برای اینکه بدانیم کتب درسی زیست شناسی برای کنکور 1402 نسبت به کنکور 1401 چه تغییراتی داشته اند باید کتاب درسی دهم چاپ 99 را با 98 ، کتاب درسی یازدهم چاپ 400 را با چاپ 99 و کتاب درسی دوازدهم چاپ 1401 را با چاپ 1400 مقایسه کنیم.

متخصصین زیست شناسی کنکور در ویتامین زیست این مقایسه ها را با دقت تمام در چندین مرحله ی دستی و کامپیوتری انجام داده اند و شما می توانید تغییرات کاربردی که براتیان لازم و مفید است را در ادامه مشاهده کنید.

درباره پخش ویدیو تغییرات کتاب درسی برای کنکور 1402

کتاب درسی زیست شناسی برای کنکور 1402 چه میزان تغییرات داشت ؟

امسال برخلاف سال های گذشته در مقاطع یازدهم و دوازدهم شاهد تغییر علمی در کتاب درسی زیست شناسی نیستیم و تغییرات کتاب درسی زیست شناسی برای کنکور 402 به مقطع دهم محدود شده است.

در مقطع دهم شاهد 18 تغییر هستیم که در فیلم ارائه شده به آنها اشاره شده و توضیحات لازم در رابطه با تغییرات نیز ذکر شده است.

آیا به کتاب های کمک درسی جدید نیاز دارم؟

در صورتی که کتاب کمک درسی شما متناسب با کنکور 1401 است با توجه به هزینه های موجود نیاز جدی برای تغییر کتب کمک درسی وجود ندارد اما اگر کتابی که قصد تهیه آن را دارید از نظر محتوایی نسبت به چاپ گذشته (فارغ از تغییرات کتاب درسی و در جهت ارتقا سطح خود) تغییر داشته است تصمیم را برعهده خودتان می گذاریم تا با بررسی شرایط و نیاز خود عمل کنید.

یک توصیه کلی (فارغ از هزینه):

در هر صورت حتی اگر کتاب های درسی تغییر هم نداشته باشند بهتر است کتاب های کمک درسی یا منابع کمک آموزشی خود را برای هر کنکور به‌روز کنید. زیرا هر مجموعه و موسسه آموزشی موظف است به صورت سالانه آموزش های خود را متناسب با سبک و سیاق کنکور برگزار شده به‌روزرسانی کند.

من پارسال دوره های ویتامین زیست را تهیه کرده ام آیا برای کنکور امسال نیاز به خرید دوره های جدید و پرداخت هزینه مجدد دارم؟

خیر، در صورتی که دوره های آموزشی ویتامین زیست را تهیه کرده باشید طی سال های بعد نیاز به خرید مجدد یا پرداخت هزینه جداگانه ندارید و دوره های جدید طی هر سال برای شما اتوماتیک جایگزین می شوند.

دانلود فایل کتاب های درسی زیست شناسی برای کنکور 1402 (نسخه ی کامل و اصلی):

در این قسمت میتونی فایل PDF کتاب های درسی مخصوص کنکور 1402 رو (به صورت نسخه اصلی و بدون دستکاری) دانلود کنی.

زیست شناسی کنکور

میخوای زیست رو هرچقدرم سخت باشه 100 بزنی؟؟!

توی سایت ویتامین زیست ثبت نام کن و از محصولات ویتامین زیست استفاده کن...

محتوایی که من به داوطلبین و دانش آموزانم آموزش میدم نتیجۀ زحمت مشترک یک گروه آموزشی هست که مستقیما زیر نظر بنده و با جدید ترین استاندارد های کنکوری و همچنین با نگاه طراحان کنکور نظام جدید آماده و ارائه می شوند.

Subscribe
Notify of
193 نظر ثبت شده
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات
Mobina
2023-11-24 20:25

من کتاب تست زیست خیلی سبز یازدهم رو دارم که برای سال ۹۹ هست آیا برای امسال یا نیاز به خرید جلد جدیدش هست؟

مبینا
2023-10-27 18:20

میشه لطفا تعییرات ۴۰۳ هم زودتر بزارید ممنونم🙏🙏🙏🙏

ماهان
2023-10-20 23:12

سلام خسته نباشید کتابم مال سال ۹۸ بود و فیلم خیلی برای بروزرسانیش بم کمک کرد دمت گرم

1 5 6 7
error:

!!حواسمون به تغییرات جدید هم هست!!

در حال ساخت محتوا برای تغییرات کتاب درسی مخصوص به کنکور 403 هستیم و به زودی در همین صفحه قرار میدیم.