ویتامین زیست

بهترین نکته و تست های زیست شناسی کنکور

در این قسمت از آموزش های سایت ویتامین زیست سعی کردیم در هر پست آموزشی، یک فیلم تعاملی یا مقالۀ جمع بندی و یا هردو را برای جمع بندی  مطالب مهم ارائه کنیم.

پکیج های جامع و محصولات ویتامین زیست برای جمع کردن کل زیست و 100 زدن زیست کنکور رو میتونی در دوره های آموزشی و یا کارگاه های ویتامین زیست مشاهده کنی.

تمامی نکات و آموزش های سایت ویتامین زیست از جمله نکته و تست ها متعلق به خود گروه آموزشی ویتامین زیست هست اما در تست ها سعی کردیم از تست های خوب و جامع موجود در بازار زیست شناسی هم با کمی تغییر استفاده کنیم.

واسه همینه که کامل ترین آموزش زیست شناسی رو توی ویتامین زیست پیدا میکنی 😉

نکته و تست های رایگان برای زیست شناسی کنکور

نکته و تست های زیست شناسی در سایت ویتامین زیست بر اساس مقطع و پایه تقسیم بندی شده اند. بنابراین با انتخاب دسته بندی میتونی نکته و تست های هر پایه رو مشخص کنی و رایگان استفاده کنی.

در قسمت تگ های آموزشی که در پایین صفحات هر نکته و تست وجود دارد نیز قادر به تعیین کردن موضوع نکته و تست از مباحث بدن انسان، گیاهی، ژنتیک و جانوری هستید.

مجموعۀ ویتامین زیست گروهی از متخصصین آموزش زیست شناسی است که مطالبش توسط سرپرست گروه یعنی دکتر رضا سلیمی ارائه می شود.

زیست شناسی کنکور

میخوای زیست رو هرچقدرم سخت باشه 100 بزنی؟؟!

توی سایت ویتامین زیست ثبت نام کن و از محصولات ویتامین زیست استفاده کن...

محتوایی که من به داوطلبین و دانش آموزانم آموزش میدم نتیجۀ زحمت مشترک یک گروه آموزشی هست که مستقیما زیر نظر بنده و با جدید ترین استاندارد های کنکوری و همچنین با نگاه طراحان کنکور نظام جدید آماده و ارائه می شوند.

error: